Wednesday, April 21, 2010

PIG WHEELS


Designer : One Duffel

Year : 2010


hahahaha PIG WHEELS label brand skateboard kesukaan aku sebab itulah aku tergila-gila dengan brand PIG WHEELS nih nak tahu kenpa beb..jap na..owh sebab rider-rider dia masa tahun 2003 memang ramai PISS DRUNKS ( PD ) nih..dasyat nohh..ride skate chill gila habis..contoh nya rider Slash atau dikenali ( Brian Hansen ) dan idola aku Corey duffel..memang gempak habis..ketat pilu pnya seluaq bhahaha..sbb towh aku create stu watak aku sendiri One Duffel berpakaian seperti mereka..jacket,baju berlabel PIG WHEELS dan seluar rabak hahaha..kasut mst larh kasut label skate...sebenarnya benda kalau korang tengok betul2 pada watak towh tiada satu tangan bermaknanya niat aku sebenarnya aku nak buat price list kedai aku dan tangan watak yang hilang towh pegang price list ..kan dah kena kantoi dengan aku hahahahaha..tetapi..tak apa larh saja aku cerita pasal serba sedikit pasal jiwa skateboard aku terpendam dalam diri aku nih..ok dah habis huh~

No comments:

Post a Comment